Кой би казал в миналото, че BMW ще използва задвижване на всички колела за М моделите. Ако не броим големи SUV модели, тогава първото е сегашното поколение M5. Това просто изискваше повишаване на производителността. И ще продължи да бъде. BMW няма да спре да увеличава производителността на М модели, нито в близко, нито в далечно бъдеще.
Дял
Ако си представим това, за да сравним производителността със собственото тегло, дори тук броят непрекъснато се подобрява в полза на новите автомобили. Така че, въпреки че те „наддават на тегло“, това компенсира представянето, като дори подобрява това съотношение.
Маркус Флаш, ръководител на подразделението BMW M, отговори на страницата Which Car, разкривайки, че „няма нищо твърде мощно, става въпрос за това как колата е настроена и настроена“. Вие се съгласявате?
Никога няма да има предно колело на BMW M
- Милослав МИХАЛИК
- Новини 1 0
BMW M2 CS има точно това, което всички са пропуснали на състезанието M2
- Милослав МИХАЛИК
- Новини 11 6
Според Flasch всичко е свързано с това как включваш представянето в цялото. Не трябва да очакваме ограничение на производителността, шасито просто ще се адаптира към него. Но се чудя къде може да отиде. Физиката просто не може да бъде заблудена.
Ще има и ръководство
Flasch разкри още, че тепърва ще предлагат ръчна скоростна кутия и въпреки че тя е била основата в миналото, сега е предназначена за ентусиасти. Следователно моделите M3 и M4, както и новото купе M2, трябва да използват ръчна трансмисия, за да продължат традицията. Доста добри новини, но не?
Милослав МИХАЛИК
- още статии от автора
Скриване на 30 коментара
Габо 07.05.20 07:14
Преди половин година той твърди, че M3 не може да има по-големи параметри, защото няма ръчна трансмисия, която да може да се справи с 650nm в дългосрочен план и сега изведнъж няма ограничение
Pucovnica 07.05.20 08:34
@Gabo Или страда от шизофрения, или си е дал някаква доброта
Габо 07.05.20 08:47
@Pucovnica Като цяло имам чувството, че BMW крие това, което отговаря на твърдението.
В m5 те имат 600 коня, което е прилично число, но те говорят за това като за нещо извънземно, което не може да бъде укротено, докато в наши дни толкова много коне бавно дават на всяка кола по-скъпа.
Pucovnica 07.05.20 10:01
@Gabo Започват да копират Porsche, което се е върнало към атмосферите и ръководствата, и те са имали много успех и печалба, разбира се. BMW се страхуваше да навлезе в тези води, но тъй като работи, те го преразгледаха. Всички те ги копираха над X6.
Суен 07.05.20 10:09
@ Пушката Porsche се завърна в атмосферата само на 718 Boxster/Cayman, след като продажбите паднаха до една трета от броя на наводненията след въвеждането на 4-цилиндровия. 992 Carrera, но всички останаха претъпкани (битурбо) и не мисля, че ще има нещо промяна.
Суен 07.05.20 09:24
Това твърдят от BMW . . днешният M4 има лошо сцепление само заради настройката и настройката на шасито . тази кола не може да се прехвърли на пътя или 430 коня, чудя се как да прехвърля 500+.
хмм 07.05.20 11:37
@Swen като цяло s55 е настроен много зле от фабриката. много остър и труден за контрол на изпълнението и жестокостта.
правилно е, че обикновеният клиент има чувството "уау" респ. колко неща става:)
Реалността е, че мощността на литра за този двигател е жалка, обикновено може да бъде настроена на 550-600k безопасна мощност на карта и кривата съответно. качването ще бъде много приятно и добре подлежащо
не е нужно да говорим за шофиране на пътя, всяка нова кола (не само BMW) е сгрешила геометрията си. тези коли са недооценени на границата, толкова отдавна.
ако човек вземе m2/3/4 по веригата и започне незабавно да натиска на триона, външните странични стени на гумите се износват поради факта, че автомобилите нямат отрицателно отклонение отпред и отзад.
в комбинация с чашата michelin2 или суперспортен пилот, който обува тези автомобили, това е катастрофа. гумите са страхотни, но Michelin е известен със своята максимална странична стена и лоша, неподходяща геометрия на автомобила за по-бързо шофиране, тези гуми детонират много бързо.
Самият аз зарових един комплект michelin ps4s на нов bmw, страничната стена беше забита до джантата и вътрешната страна на гумата като нова . след половин ден на веригата от страничните стени стърчаха кабелите.
това е проблем, а не твърде висока производителност. с правилна геометрия и шаси не е проблем да прехвърлите тези 600 коня, когато обикновено са настроени.
uboš 07.05.20 12:23
@hmm Разбира се, 600 конски сили е лесно да се прехвърлят:))))))
Камион, който има 10-20 пъти по-голяма площ на гумите, понякога има проблеми с прехвърлянето, а не пътник.
Тези големи BMW вече не са спортни автомобили.
Само тежка, смела, но средна за потребителите.
хмм 07.05.20 12:33
@ О, Боже, ти си глупак. когато дърпате камиони, вижте какви гуми носят състезателните камиони, когато са на slovakiaring.
аха, забравих. интернет чат, съжалявам. полуслизко от пирели. тогава няма проблем или прехвърляне на производителност там:)
uboš 07.05.20 13:00
@hmm Когато човек като теб се хвали, че е с 600 конски сили ниско, че изгаря гума за половин ден, че колата има ЛОША ГЕОМЕТРИЯ, той няма "правилно шаси". Нищо не е проблем за настройка. ".
Е, какво не правиш сам, но плачеш, каква слаба кола е. )))
Кокосов орех, случайно не си Ти интернет шейкър.
Колко километра наистина имате зад гърба си.
Не на плейстейшън.
Jano_1987 07.05.20 15:10
@hmm Настройката на геометрията на автомобила се извършва алхимично. Веригата трябва да е различна от тази за нормалните пътища. Има дори различна настройка за всяка верига. В случая с тези BMW те са настроени да пътуват. Ако смятате, че тази настройка не ви подхожда, тогава какво ви пречи да я промените?
uboš 07.05.20 16:40
@ Jano_1987 Защо ме питаш?
Попитайте лофите, които искат да зададат геометрията за всяка верига поотделно. ))))
хмм 07.05.20 16:45
@ ľuboš Отдавна следя твоите много глупави публикации и от тях виждаш, че ти също си типично словак.
pytas на километър. къде бихте искали да ги познавате?
на камион? около половин европа
в обикновена кола на верига или на път?
на мотоциклет, както и на пътя и по веригата?
Карал съм прилична порция на всякакви машини, като съм карал с верига както автомобили, така и мотоциклети. видимо дори не сте опитали спортно каране, т.е. не знаеш за какво говориш.
Дори не е нужно да пишете другите си силно интелигентни коментари. загубен случай. здравей
uboš 07.05.20 17:37
@hmm Интернет може да се справи с ВСИЧКО.
и вашите зверове.
Съобщава се, че шофирате по пистата, можете да пишете каквото и да е, но се обзалагам, че в ИСТИНСКИ ТРАФИК всеки мол на Octavia ще ви нокаутира.
И приказките за КАК задавате геометрията за ВСЕКИ ДЕН. добре, лайна.
Jano_1987 08.05.20 06:58
@ ľuboš luboš, съжалявам. Попитах го, не знам защо те беляза.
Суен 07.05.20 15:13
@hmm Това видео показва как ще се промени реалното шофиране на BMW M4 след настройка на 620 кон.
Разликата е практически незначителна . щом сцеплението е лошо, тогава поредното увеличаване на мощността и жестокостта е просто изхвърляне на пари през прозореца.
https://www.youtube.com/watch?v=zoKa_B9-ItU
Jano_1987 07.05.20 16:43
@ Swen Swen: Съгласен съм, шасито винаги трябва да е по-добро от двигателя. Това е нещо като при работа с Mercedes A45 AMG срещу A35 AMG, че разликата е 100 конски сили, времената не съвпадат много, разликата. Защо съм 1500 коня, ако не мога да ги използвам? Ако го приема по този начин, такъв Veyron има 1500 коня. Преди 30 години автомобил с такава производителност всъщност можеше да управлява малък процент от хората, с възможност да използва потенциала си до поне 50%. Благодарение на електрониката, дори средно опитен шофьор може да използва потенциала на автомобила до 70-80% след кратко обучение по веригата. Като пълен аматьор успях да карам Nissan GTR с включени всички асистенти, около 5 км по пистата, 16 секунди по-лошо време от инструктор и бях на тази писта за първи път, само че инструкторът беше до мен и ми каза къде да спирам, как да се огъвам и т.н. Без електроника бих дал часовника ако не в първия, то във втория завой. Той караше време без електроника. И говоря за около 500 конски сили.
Суен 07.05.20 22:02
@ Jano_1987 600 PS + Никога не съм опитвал . my Boxster При мен 295 PS представянето на хартия може да не изглежда поразително, но колата тежи само 1250 кг, доста пристрастява, особено от 3500 оборота в минута . преди години изпълнението на задния мост изглеждаше почти неуправляемо, днес е рутинно, бих посрещнал по-силен ритник в седалката . в завоите това е автомобил много по-добър, отколкото съм шофьор, но на права линия мога да си представя че трябва да е около 400 - 420 PS . Мисля, че нямам шофьорска книжка за по-мощна кола.
Кой може да укроти новите зверове с мощност 650-700 PS, имам моето възхищение . но повечето от тези, които казват това за себе си, просто гледат, които могат просто да натиснат педала на пода на светофара.
uboš 07.05.20 17:39
@Swen И защо си.
НАИСТИНА не можете да използвате кола дори за 50-70%.
Ако е така, регистрирайте се за европейското първенство, защото вече трябва да сте шампион на Словакия. )))
Габо 07.05.20 18:52
@ ľuboš Ефективността е безопасност, тъй като производителността се гарантира от по-големи спирачки, производителността се гарантира от по-доброто шаси, защото колата достига по-висока скорост, производителността ви гарантира, че когато обикаляте, не сте в лявата лента за 10 секунди, а само 3 секунди, мощна автомобилите обикновено носят по-широки гуми (с изключение), което гарантира по-добро сцепление в крива
И точно това е мощността, 1500 коня са безполезни, по мое мнение 500-600 коня могат да се използват по пътя, тогава има само начин за затвор.Всичките 700 800 900 коня всъщност стоят неподвижно и около 7 секунди и изминавате 150 км/з
uboš 07.05.20 19:50
@ Габо:)))))))))
Боже мой, деца, деца, започнете НАЙ-накрая да ЕЗДЕТЕ НАИСТИНА, а не БЛУД:
Използвани писти по пътища от 1-ви до 3-ти клас Те откъсват волана от ръката ви, в дъжда ще ви изпревари K A Z D Y стар голф.
О, срамно е да пишеш.
Тук са най-юношите.
Габо 07.05.20 20:14
@ ľuboš Купете гуми, които имат XL странична стена и виждат оста, ако имате проблем с коловозите. 235 гуми и повече + XL странична стена и колко време е, не знам проблема
uboš 07.05.20 22:04
@Gabo Coconut, имаме 4 км РАВЕН и има около 7 КРЪСТА по него. През последните 15 години ще има 10-12 мъртви.
Така че NETREP вулгарност .
Не вярвам да имате шофьор, аз също имам още 70-80%.
И няма да повярвате, заради РЕЙЛИТЕ.
Jano_1987 08.05.20 07:05
@ Gabo Gabo: Имах възможността да изпробвам веригата Catherham с 2.0 Duratec двигател от Ford, който беше вкаран в Mondea като Fiesta ST150. Не мога да кажа, че той беше просто мързелив човек. С тегло на автомобила около 750 кг, дори и с шофьор, двигателят със 150 конски сили се понесе прилично. Всичко зависи много от теглото. Средно модерните автомобили са с 200-400 кг по-тежки, говоря за обикновени автомобили.
Габо 08.05.20 07:25
@ Jano_1987 Да, зависи от теглото, но не съм съгласен, че съвременните автомобили са с 200-400 кг по-тежки, напр. М4 "Теглото на М4, оборудван с ръчна скоростна кутия е 1,572 кг" с машината надвишава 1,6 тона, такъв R8 има 1,625 кг и т.н. Нормалното тегло на спортен модел е около 1600 кг
Това е почти 2,5 пъти теглото на този без шофьор Caterham, така че те се нуждаят от 2,5 пъти повече мощност за подобна динамика
Jano_1987 08.05.20 13:48
@ Gabo Gabo: просто погледнете теглото на превозните средства. VW Golf 4 тежеше около 1000-1100 кг с обикновен двигател (с VR6 беше по-тежък), сега Golf тежи около 1300-1400 кг. Ибиса се побира под 1000 кг, сегашната Ибиса е около 1100-1200 кг. И можете да продължите напред. Сравних колите от 90-те. Дори и така, до 2000 г. беше доста обичайно малките хечбекове да тежат до 1100 кг, днес редакторът ще обърне внимание на факта, че каква лека кола тежи 1200 кг.
uboš 08.05.20 07:30
@ Jano_1987 Ако трулът, който се нуждае от 600 коня, защото може да се движи само направо, би седнал в някои коли от 80-те и 90-те, които тежаха 700-1 100 кг, и минаваше по пътищата на момчетата с тях, често с противоположен наклон на пътя, с профила на пътя, 1-ви КЛАС, отбелязвам къде в горната част - хоризонта на пътя отидоха предните колела, понякога цялата кола във въздуха, той би разбрал, че конете не са всичко.
Точно както пишете, WEIGHT е най-големият убиец.
uboš 08.05.20 08:04
@ ľuboš Отговор за януари 1987 г., не разбирам защо хвърли Габа.