тествайте

Дял

Тествайте Volkswagen Golf GTI VI. ген

Поддръжниците и поддръжниците на немски марки и особено феновете на VW ще бъдат наистина доволни от това ревю. Останалите, от друга страна, вероятно са ядосани, принуждавайки ги да се заблуждават и да напишат своето недоволство в дискусията по-долу. Не правя това нарочно, нито по някакви лични или редакционни причини. Не мога да кажа, че съм сляп фен на немските автомобили. Ако обаче трябва да говорим за причините, поради които дълбоко ги уважавам и им се възхищавам, няма нужда да използваме аргументи с имената Porsche, BMW, Mercedes или Audi. Новите са далечни за повечето от нас. Страхотното въплъщение на почти всичко добре обмислено и функционално, което имам предвид, е VW Golf. Още повече в легендарната версия на GTi. Шестото му поколение е по-добро от всякога. Въпреки необходимото му затлъстяване и тегло от почти 1500 кг.

Да, Golf GTi VI е наистина толкова добър. В почти всички посоки. Външният вид е може би скучен за мнозина, малко оригинален, лесно взаимозаменяем с предишното поколение. Всичко се побира. Но аз наистина харесвам простата, не с форма на кляп форма, особено във версиите GTI и R. Особено в този супер скъп бял метален седеф с класическите големи 18-инчови дискове с 5 дупки като откъснат стар гигантски телефон циферблати.

За съжаление нямах възможност да изпробвам всички версии на GTI. Познавам половината от тях по-добре, II. V. и VI. поколение. И за всеки от тях, дори повече и повече, версията GTI е културен спортист и красив. Ако искате животно, VW прави версия на Golf R (преди R32) в продължение на три поколения. Харесва ми цивилизованост в този случай. Това, което Golf GTI обвинява на практика за всички поколения, че е твърде скромен и не е много агресивен, изглежда ми подхожда. Тук сте докоснати от традицията и трайната стойност. Това не е колата, която е най-новата модна мода сега и след няколко години предпочитате да не я имате заради формата.

VW Golf GTI има по-добри характеристики на шофиране, отколкото бихте очаквали. Липсва му експлозивност, но има представа и може да бъде бърз.

Погледът на техническите данни няма да ви впечатли макс. номера, но вече споменах, че има Golf R. За това моделът GTI, подобно на своя предшественик, има бензинов двулитров турбо с директно впръскване на гориво, променливо време на клапаните и променлива дължина на входа. Нарича се TFSI и явно отговаря на стандарта за емисии Euro 5, който наскоро уби няколко свои интересни и популярни конкуренти (Civic TypeR, Focus ST и Impreza WRX). Турборегулацията тук е изключително успешна. Производителят твърди, че двигателят ще ви осигури максималните 155 kW (т.е. 211 к.с.) в диапазона от почти 1000 оборота в минута от 5300 до 6200. Още по-интересен е ходът на мощността, макс. 280 дава от 1700 до 5200 оборота в минута. Страхотен. През цялото време, когато имате над скоростта, предназначена за шофиране (до 1800 об/мин) при пълна газ, пълната мощност идва макс. мощност.

Интериорът е направен с изключително качество. Golf GTI е буквално премиум автомобил.

Вижте графика на профила на сила и мощност благодарение на измерването на спирачката на цилиндъра при състезания с MM. GTI предлага повече за научаване. Измерихме го до 174 kW (236 к.с.) при 5 520 об/мин и макс. въртящ момент 314 Нм при 1900 об/мин. Само за обяснение на тези, които търсят плоска крива в графиката макс. мощност и въртящ момент. Чрез измерване на пулсацията на задвижващата система и мотора, винаги някъде се записва максималната стойност, която е с определена скорост. На практика не е възможно да се измери плоският ход на двигателя върху спирачката на цилиндъра, но това не означава, че производителят въвежда. Погледнете тези извивки - радост за гледане и каране!

Марош ЧАБАК

- още статии от автора
Скриване на 20 коментара

Lioooo 28.03.12 10:02

Хубав тест. 10 литра в града обаче са доста голяма утопия. Разбира се, освен ако не шофирате като пенсионер. Външният вид изглежда приличен, но не бих опитал дизайна. Особено не на тази цена.

ЛОКИ 28.03.12 12:52

+ тест + камера - СТРАХОТЕН звук:( сякаш говореше във ваната + надраскване/шумолене на микрофона

Влад 28.03.12 13:13

Що се отнася до XDS, VW трябва да ги има в следните гени. заменете с механично самозаключващо се право поради споменатия проблем.

Ouso 28.03.12 18:41

Този звук е ужасен, направете нещо по въпроса, но иначе хубав тест:):)

Томо 28.03.12 23:30

Стерилни. Последния път видях G6 и AR Gulette (приблизително със същия размер), паркирани рамо до рамо, и G най-много без емоции .

MaroS TS 28.03.12 23:51

@Thomo Sterile е подходяща дума за Golf GTI. Ако погледнете главно дизайна, той се вписва. Но той може да се справи с Куоре Спортиво на пътя.

Томо 03.04.12 17:35

@MaroS TS Разбира се, аз просто гледах дизайна:)

555 29.03.12 00:12

Винаги има божествено забавление около това изпълнение. На първо място, какъв стандарт използва производителят при измерване? SAE J1349 или DIN? Предполагам, че старата 80/1269 се използва само за много, но наистина много остарял частен софтуер за услуги. DIN обикновено е + 5% срещу SAE, тъй като в противен случай е посочено какво може да бъде на двигателя и какво не. Препоръчвам да прочетете стандарта, измерен от производителя и след това започва да бъде много интересен корекционен коефициент, който е значителните 0,0% в нашия регион;) Референтните параметри за SAE са 99 kPa/29,23 InHg при 25 ° C и DIN 101,3 kPa/29,33 InHg при 20 ° C. DIN измерва самия двигател, без серво и т.н., така че SAE се постига дори добре + 5% и го сравнявайте чрез измерване на цялата кола на колела изобщо не е лесно.

MaroS TS 29.03.12 00:53

@ 555 Ерик, може би не бихте очаквали спецификация според ОАЕ за чисто немска кола.:)

kakafko 31.03.12 08:33

Здравейте момчета, хубав тест, просто не знам, бавно получавам недоверие към измерванията на спирачката в ММ. Не искам да звучи зле, но почти винаги измерената мощност е значително надвишена в сравнение с мощност от производителя, обикновено 20 и 25 конски сили, което ми се струва достатъчно. Както и мошеник, знам, че е продължение. Обърнете внимание на тестовете и измерванията на това, което сте направили в тестовете. По случайност и там ми измериха колата, това е серия и производителността в сравнение с данните за TP също беше надвишена с 25 к.с., а обратът с 32 NM. Не знам, от една страна, човек доволен, но от друга страна, винаги, когато го видя при тестовете ви, възниква въпросът дали спирачката е добре калибрирана. Не искам да пипам никого и оценявам труда на момчетата.

555 02.04.12 19:22

Kakfko, според мен всички Mahy измерват подобно у нас. Чужденците са ви дали някакъв стандарт, който се придържа тук. Погледнете колко струва такава играчка и какво се случва, когато се разтягате повече от час с измерване и се появява скарена, здрава графика, която е далеч под стойностите на състезанието, къде ще отиде клиентът измерване на данните? В Чехия е още по-забавно с корекциите, които са между 5-8% само от + PS. С Рад говорихме за това и казахме едно красиво нещо, познавайки качеството на живот, няма да се подобри за никого и когато имате еднакви условия преди и след корекцията, виждате разликата. Съгласен съм с това и според мен, ако дойдете в ММ и кажете, че искате възможно най-рязкото измерване, независимо от финансите, вижте например стандартите, които споменах, те ще го направят. Имам 3 нива на закръгляване в софтуера си, всички те са правилни, но разликата на STi е без проблеми 30PS в зависимост от това кое избирам. И не знам кой в ​​Словашката република има такъв климатик за охлаждане като момчетата? Като алтернатива е възможно да се разгледа некоригираното изпълнение, просто има няколко възможности за тълкуване на целта. Или ако списанието иска, можем да измерим същата кола на тиквата и след това моето оборудване и ще бъде поне хубава статия. Доколкото забелязах, те измерват еднакво за всички и ако имат + производителност, всеки, който е пор, го има:)

MaroS TS 03.04.12 07:34

@ 555 Е, напълно съм несъгласен. На тестовете имахме и коли, които измервахме на практика точно това, което трябваше да имат, или дори по-малко.

kakafko 04.04.12 20:16

555, благодаря ти за мнението, не подценявам работата на момчета в ММ, опит, предистория или нещо подобно, точно както писах, както и представянето ми надмина значително поредицата, така че се случи в тестовата Алфа Romeo Mito, Golf Gti, Accord 2, 2 i-Dtec, Mini JCW, Citroen DS3. Вече не щракнах върху тестовете.Ако беше около плюс-минус 2-3 процента го взимам, но е почти като след модификацията на софтуера и ми се струва доста. Нямах представа, че устройство, чиято цена е седем места в корони, трябва да измерва с такова голямо отклонение след използването на стандартите . Вероятно става въпрос за стандарти, дори ако те трябва да повлияят само на коригираната производителност, нали? Така че изглежда, че измерването на мощността се изплаща повече или по-малко след някаква намеса и за сравняване на разликата в сравнение с първоначалното състояние. Измерването на серия точно като това вероятно не е напълно подходящо от гледна точка на числата. ДОБРЕ. Приемам го за даденост и пожелавам на всички бендхедс хълм от здрави коне под капака:-)

555 04.04.12 23:38

От историческа гледна точка аз съм един от големите критици на измерването. През последното десетилетие единственото, което се случи, беше, че описахме километри мнения в дискусиите и това беше всичко. Невъзможността да се намери ръководство за работа на устройството допринася малко за погрешното тълкуване, така че това е логика + физика за оператора. Колата на моя клиент беше измерена тази седмица, можеше да се качи на нея и да я надмине, а те не го направиха и аз съм малко от тяхната конкуренция, дори и да е незначителна. Ето защо казвам, че имат един и същ метър за всички. Можем да приемем този факт само академично, ще измерим колата на тиквата, на софтуера, на кутията за ефективност и ще видим какво ще покаже. Въпросът е само дали читателите изобщо се интересуват от нещо подобно.

Томасино 06.04.12 10:08

Здравейте, горе-долу съм съгласен с рецензията и като доволен собственик на шести GTI, мога горещо да го препоръчам само ако търсите много способен и културен HotHatch. Просто ще оправя „стенанията“ над теглото на колата. Преди по-малко от три години английският Autocar разполага с напълно оборудвана версия с три врати на GTI с DSG (което добавя около 20-25 кг) в подробен пътен тест и е с размери 1420 кг. Така че тези почти 1500 килограма са неточни и преувеличени. Това определено не е лека кола, за съжаление не може да бъде и днес, но такъв Focus ST беше по-тежък и най-важното беше, че е по-ниско разположен благодарение на по-тежкия си нос. Ако искате по-спортна и още по-пъргава кола, бих препоръчал Scirocco R, който не е толкова по-скъп, има повече мощност, дори по-приятен звук, но тъй като е базиран на по-страшния тип двигател EA113, има около литър или два по-висока консумация. GTI е по-култивиран и за някои има предимството от 5 врати. Наскоро имах възможността да направя директно сравнение с Mazda MPS (която е по-голяма решетка и по-твърда кола), а също и с Scirocco R. Който би се интересувал от подробности, може да види подробностите тук: http: // driversweb .cz/auta/Volkswagen/Golf/20

MaroS TS 06.04.12 10:57

@Thomasino Доста е сложно с това тегло. Така нареченият Каталогът в Женева от редакторите на Swiss Revue Automobile за GTI 6 посочва тегло до 1320 кг + 20 за DSG, което вероятно не се побира. Ако добре си спомням, техническата карта за тази кола е посочила 1470 кг, но може и да не я запомня добре. Тъпото е, че някои данни са дори с тегло на водача от 75 кг, а други не. Трябва да разгледате добре бележките. В същия женевски каталог са изброени до 1445 кг за Golf R, което също не мисля много в сравнение с GTI.

Томасино 06.04.12 12:52

@MaroS TS Имам в техническия сертификат собственото тегло от 1395 кг (което трябва да е с шофьор) за версия с пет врати с ръчна трансмисия. Не прекалих с оборудването, то е по-икономично оборудвано, но например обичам да плащам допълнително за адаптивното шаси с електромагнитни амортисьори (и е страхотно!). 5-те врати добавят около 20 кг, което съответства на три врати с DSG. Когато Autocar го претегли, не знам дали е взел и спешното с шофьора, но когато го сравнява с фабричните данни, предполагам, че го е направил. Но малкото десетки тук или там са почти едни и същи, аз просто дойдох да напиша "почти 1500 кг" като пресилено, когато е малко над 1400 кг:-) Golf R трябва да е благодарение на четворния мотоциклет поне 80 кг по-тежък.

Томасино 06.04.12 10:15

В допълнение, XDS и ESP. Дори и с много агресивно каране в Алпите миналата година, нямам нищо против XDS (по-скоро помага) и ако ESP се изключи (което вероятно е по-добре на веригата), намесата на ESP и XDS ще се премести малко по-далеч и изобщо не се притеснявайте. Трябва много да преувеличавате, за да започне ESP да говори. В противен случай с новите модели GTI и R ESP може да се изключи напълно и ако исках, те биха го направили и за мен в услугата. Но предвид разумните настройки, аз лично не виждам причина. Разбира се, механичното самозаключване няма да го замени, това е ясно:-) И полулистовете отпред също имат нещо в тях по веригата;-)

Славо 07.04.12 12:01

Вече сте направили толкова много видео тестове и не можете да издавате нормален звук. Просто погледнете тестовете от auto.sme и просто не можете да уловите качеството на звука отдалеч. Направете нещо по въпроса

Джереми 14.04.12 21:43

@Slavo Първо научаваш словашки и едва след това критикуваш чужда работа. Ако критикувате, толкова конструктивно, опитайте се да предложите нещо за подобряване на звука, когато нямате компания като дневника, който имаме. Защото иначе критиката ви е жалък тролинг, достоен за заличаване.